Advertentie
Advertentie Land van Cuijk

Persbericht Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen lanceert online ondernemersplatform

Gepubliceerd op: 03-09-2014

foto-rabobank-website-ziet-meer-land-van-cuijk-en-maasduinenCUIJK – Rabobank lanceert online ondernemersplatform

Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen heeft een nieuwe website, speciaal voor ondernemers in Land van Cuijk & Maasduinen, gelanceerd. De website www.zietmeer.nl informeert ondernemers over regionaal ondernemersnieuws, awards waarop ondernemers kunnen inschrijven en wanneer er zakelijke evenementen plaatsvinden in het gebied.

Met de website wil de coöperatieve bank haar zakelijke klanten stimuleren om gebruik te maken van diverse innovatiefondsen, van de mogelijkheden die er zijn om kennis op te doen én om collega ondernemers te ontmoeten.

OVER DEZE CAMPAGNERB_logo_cmyk

Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen helpt ondernemers op tal van manieren. Deze website is daar één van. Want innovatieve, gedreven en succesvolle ondernemers – ondernemers die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken – verdienen iets extra’s.

Omdat die ondernemers mogelijkheden zien en kansen grijpen, helpt Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen ze op weg met een beloning in de vorm van kennis, netwerk of een klein financieel duwtje in de rug. Deze website is speciaal ontwikkeld om alle ondernemers uit de regio te informeren, te verbinden en uit te dagen om hun hoofd boven het maaiveld uit te steken.

Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen

Zuster Bloemstraat 20